Mötesbokning som leder till affär
Vi på Leadica specialiserar oss på att hjälpa företag att hitta nya affärsmöjligheter genom professionell mötesbokning. Genom att outsourca dessa processer till oss kan ditt team fokusera på det som verkligen skapar värde – att stänga affärer. Låt oss ta hand om bokningarna och ge dig kvalificerade leads, så att du kan växa snabbare.
Boka ett möte med oss på Leadica för att undersöka om vi är en bra match och hur vi tillsammans kan skapa ett vinnande koncept som driver er försäljning framåt. Vi ser fram emot att utforska möjligheterna och hitta de bästa lösningarna för just er verksamhet.
Detta avsnitt betonar vårt uppdrag och värderingar, och erbjuder en kort översikt av våra mål och syften. Här får du insikter om den vision som driver våra affärsbeslut och riktning..
Vi är redo att hjälpa dig att nå dina försäljningsmål
Leadica hjälper företag att växa genom beprövade metoder inom försäljning, mötesbokning och leadgenerering. Vi kombinerar strategi, teknologi och en resultatorienterad approach för att säkerställa att våra kunder får högsta möjliga ROI. Med ett erfaret team av SDR:er och BDR:er kan vi effektivt skala upp din försäljning och fylla din pipeline med kvalificerade leads.
Hur lång tid tar en onboarding och vad behöver ni från kunden för att komma igång?
Onboarding tar vanligtvis mellan 1-2 veckor beroende på projektets omfattning. För att komma igång behöver vi:
På Leadica AB arbetar vi med en strukturerad och datadriven strategi för att säkra affärer och boka möten. Vår metod bygger på:
Målinriktad prospektering – Vi identifierar och kvalificerar de mest relevanta kunderna genom noggrann research, så att vi når beslutsfattare som passar vår kunds ICP.
Flerkanalig outreach – Vi kontaktar prospekts via samtal, mejl och LinkedIn för att skapa flera beröringspunkter och maximera svarsfrekvensen.
Personligt anpassade budskap – Vi skräddarsyr vår kommunikation för att adressera specifika utmaningar och värdeerbjudanden, vilket ökar relevansen och engagemanget.
Uppföljning & lead nurturing – Vi kombinerar automatiserade och manuella uppföljningar för att hålla kontakten levande och driva leads vidare genom säljprocessen.
Löpande optimering – Vi analyserar kontinuerligt våra resultat och finjusterar strategin utifrån svarsfrekvenser och mötesbokningar.